ΚΡΟΥΣΤΙΚΟΣ ΥΠΕΡΗΧΟΣ (Shock wave Therapy- SWT) – Η εξωσωματική θεραπεία στις χρόνιες παθήσεις των μυών και των τενόντων

Το Κέντρο Φυσικοθεραπείας PHYSIOSPOT στο Νέο Ψυχικό διαθέτει ένα νέο και σύγχρονο μηχάνημα Κρουστικών Υπερήχων BTL-600 Shockwave Therapy για πιο γρήγορα και ανώδυνα αποτελέσματα στη θεραπεία και αποκατάσταση των μυοσκελετικών παθήσεων.

κρουστικός υπέρηχος ψυχικό

Σε ποιες παθήσεις ενδείκνυται:
– Ασβεστοποιός τενοντίτιδα ώμου (calcified tendinitis)
– Επικονδυλίτιδα αγκώνα (tennis elbow)
– Πελματιαία απονευρωσίτιδα και άκανθα πτέρνας (plantar fasciitis, heel spur)
– Μυοπεριτονιακός πόνος και δυσλειτουργία (Myofascial Pain Syndrome)
– Θεραπεία των σημείων πυροδότησης του πόνου (Trigger points).
– Επώδυνος ώμος με συνοδό, μερική ρήξη υπερακανθίου μυός, ορογονοθυλακίτιδα, σύνδρομο πρόσκρουσης, τενοντίτιδα πετάλου στροφέων, παγωμένος ώμος (frozen Soulder)
– Τροχαντηρίτιδα ισχίου με σύνδρομο λαγονοκνημιαίας
– Περιοστίτιδα κνήμης (Shin splint)
– Επώδυνο γόνατο του άλτη με συνοδό τενοντίτιδα επιγονατιδικού (Jumber`s Knee)
– Τενοντιτιδα αχιλλείου (Achilles tentinopathy)

2018-09-05 14.28.58

Γιατί να επιλέξω τον κρουστικό υπέρηχο;
• Ανώδυνη, Μη-επεμβατική, Εξωσωματική θεραπεία
• Επιστημονικά αποδεδειγμένα αποτελέσματα στις χρόνιες παθήσεις των μυών και των τενόντων. Όλες οι μελέτες δείχνουν ικανοποιητικά επίπεδα επιτυχίας 70%-80%
• Προσφέρει μόνιμη ανακούφιση από τον πόνο, βελτίωση της κινητικότητας της άρθρωσης, διάλυση των ασβεστώσεων και επιτάχυνση της επούλωσης.

2018-09-05 20.56.19

Πονάει;
Η θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο είναι ανεκτή από όλους.

Υπάρχουν παρενέργειες;
Μπορεί να παρατηρηθεί ερεθισμός ή οίδημα τα οποία όμως υποχωρούν μέσα σε μια εβδομάδα από τη θεραπεία.

Πόσο γρήγορα δρα η θεραπεία;
Οι περισσότεροι ασθενείς αισθάνονται σημαντική διαφορά μετά από την 1η θεραπεία. Κάποιοι ασθενείς θα αισθανθούν διαφορά μετά την 3η θεραπεία.
Η διαδικασία επούλωσης είναι αθροιστική όποτε οι ασθενείς συνεχίζουν να έχουν αποτελέσματα ακόμα και εβδομάδες μετά το τέλος της θεραπείας με κρουστικό υπέρηχο. Επειδή τα κύτταρα αποσυντίθενται και μετά αναπλάθονται, η μέγιστη ανακούφιση γίνεται αισθητή τη 2-3 εβδομάδα μετά την τελευταία θεραπεία.

Πως λειτουργεί ο κρουστικός υπέρηχος;
Εξαιρετικά ισχυροί παλμοί κρουστικών κυμάτων που χρησιμοποιούνται ευρέως στην ιατρική για τη θεραπεία πολλών ασθενειών, όπως είναι η μέθοδος της λιθοτριψίας, τροποποιήθηκαν με επιτυχία για τις κλινικές ανάγκες της θεραπείας των χρόνιων παθήσεων του μυοσκελετικού συστήματος. Η παραγώμενη μηχανική ενέργεια μετατρέπεται σε υψηλη κινητική ενέργεια ακριβώς πάνω από το επώδυνο σημείο και ταξιδεύει μέσω των μαλακών ιστών με τη μορφή ακτινωτού κύματος.

2018-09-05 14.26.272018-09-05 14.27.35

Ποιος είναι ο μηχανισμός δράσης;
• Αύξηση της αιματικής ροής και μείωση της φλεγμονής στην πάσχουσα περιοχή του μυοσκελετικού.
• Τοπική καταστροφή των κυτταρικών μεμβρανών
• Απελευθέρωση περισσότερης ουσίας P. Η ουσία P είναι ένα πολυπεπτίδιο που έχει αναλγητικό αποτέλεσμα.
• Απελευθέρωση ενδορφινών προκαλώντας τοπικά μείωση του πόνου.
• Αναχαίτιση του ενζύμου COX II. Αναχαιτίζοντας τους φλεγμονώδεις διαβιβαστές όπως τα COX II τα κρουστικά κύματα παράγουν ένα αντιφλεγμονώδες αποτέλεσμα. Αυτό αποδυναμώνει την φλεγμονώδη διεργασία.
• Ενεργοποίηση της κυτταρικής άμυνας συμβάλλοντας στην απελευθέρωση των ελεύθερων ριζών τα κρουστικά κύματα βοηθούν στην ενίσχυση των ενδογενών κυτταρικών αμυντικών μηχανισμών του σώματος.
• Υπερδιέγερση των νευρικών ινών. Η υπερδιέγερση των νευρικών ινών μπλοκάρει την αύξηση των σημάτων πόνου και έτσι μεγενθύνει το αναλγητικό αποτέλεσμα.