Φυσικοθεραπεία

Παρέχουμε εξειδικευµένες φυσικοθεραπευτικές υπηρεσίες

Φυσικοθεραπεία

Το Physiospot παρέχει εξειδικευµένες φυσικοθεραπευτικές υπηρεσίες στον ασθενή για την αντιµετώπιση  µυοσκελετικών, νευρολογικών και άλλων παθήσεων. Οι σύγχρονες µέθοδοι θεραπείας και ο εξοπλισµός µε µηχανήµατα τελευταίας γενιάς διασφαλίζουν την καλύτερη προσέγγιση και αντιµετώπιση ασθενών µε οξέα και χρόνια προβλήµατα.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΥΠΕΡΗΧΩΝ
ΘΕΡΑΠΕΙΑ LASER
ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΔΙΕΓΕΡΣΗ EMS
BIOFEEDBACK
ΙΟΝΤΟΦΟΡΕΣΗ
ΔΙΑΘΕΡΜΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΛΑΞΗ
ΘΕΡΜΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΚΡΥΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

ΚΡΟΥΣΤΙΚΟΣ ΥΠΕΡΗΧΟΣ (SHOCKWAVE)

Η εξωσωματική θεραπεία κρουστικών κυμάτων.

Η ανώδυνη µη-χειρουργική λύση στον πόνο του µυοσκελετικού συστήµατος µε επιστηµονικά αποδεδειγµένα αποτελέσµατα στις χρόνιες παθήσεις των µυών και των τενόντων. Σε λίγες µόνο θεραπείες επιτυγχάνεται:

– Μόνιµη ανακούφιση από τον πόνο
– Αποκατάσταση της κινητικότητας στην άρθρωση
– Επιτάχυνση της επούλωσης του µυϊκού και συνδετικού ιστού

Η τεχνολογία των Κρουστικών Κυµάτων δρα µέσω της εφαρµογής υψηλής έντασης ακουστικών κυµάτων. Το ακουστικό κύµα µεταφέρει ενέργεια σε σηµεία πόνου και στους εν τω βάθει ιστούς, διεγείροντας ένα σύνολο βιολογικών µηχανισµών.

Συγκεκριµένα, διεγείρει την αύξηση της µικροκυκλοφορίας
του αίµατος, τη διάσπαση της ουσίας P (ουσία του πόνου), την αντιστροφή της χρόνιας φλεγµονής, τη διέγερση της παραγωγής κολλαγόνου, τη µείωση της µυϊκής τάσης (µυϊκού σπασµού), τη διάλυση των ασβεστοποιηµένων ινοβλαστών και την αναγέννηση – αναδόµηση των ιστών.

ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΡΟΥΣΤΙΚΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ

• Ασβεστοποιός τενοντίτιδα
  • Σύνδροµο πρόσκρουσης
  • Επικονδυλίτιδα αγκώνος (tennis elbow – golfer elbow)
  • Θυλακίτιδα τροχαντήρα
  • Τενοντοπάθεια αχιλλείου
  • Χρόνιες ενθεσοπάθειες
  • Πελµατιαία απονευρωσίτιδα – Άκανθα πτέρνας
  • Σύνδροµο λαγονοκνηµιαίας ταινίας
  • Τενοντοπάθεια επιγονατιδικού
  • Σύνδροµο πρόσθιου – οπίσθιου κνηµιαίου
  • Χρόνιες θλάσεις
  • Σηµεία πυροδότησης πόνου (trigger points) – Μυϊκοί σπασµοί

INDIBA®ACTIV THERAPY

Η κορυφαία θεραπεία µυοσκελετικής αποκαταστασης.

Η θεραπεία INDIBA® activ βασίζεται σε µια πατενταρισµένη τεχνολογία ραδιοκυµάτων συχνότητας 448 kHz που προσφέρει ταχύτερη επούλωση των ιστών, µείωση του πόνου και σύντοµη επιστροφή του ασθενούς στην καθηµερινότητα.

Συγκεκριµένα, η µορφή αυτή ενέργειας αλληλεπιδρά µε τους ιστούς σε τρία επίπεδα ανάλογα µε την ένταση της ισχύος που έχει ρυθµιστεί, πετυχαίνοντας αντίστοιχα: 1. Βιοδιέγερση (αύξηση κυτταρικού µεταβολισµού, ανάπλαση των ιστών), 2. Αγγείωση (βελτίωση της µικροκυκλοφορίας στους ιστούς, αποιδηιµατική δράση, αποτοξίνωση των ιστών), 3. Υπερδραστηριοποίηση (ενεργοποίηση ενδογενών επουλωτικών µηχανισµών, καταπολέµηση της ίνωσης).

Οι παραπάνω µηχανισµοί έχουν ως αποτέλεσµα την ενεργοποίηση των αναγεννητικών βιολογικών διεργασιών, την αποκατάσταση της διαταραγµένης κυτταρικής ισορροπίας και την αναλγησία.

Χάρη στην κλινικά τεκµηριωµένη δυνατότητα της να ενεργοποιεί βιολογικούς µηχανισµούς, η θεραπεία INDIBA® είναι ιδιαίτερα αποτελεσµατική στο οξύ και υποξύ στάδιο, καθώς και σε χρόνιες παθολογίες. Χρησιµοποιείται σε ένα µεγάλο εύρος µυοσκελετικών παθήσεων και τραυµατισµών, όπως:

ΟΞΕΙΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ
ΜΕΤΕΓΧΕΙΡΙΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ:

– Επικονδυλίτιδα Αγκώνα (tennis elbow)
– Συµφυτική Θυλακίτιδα (παγωµένος ώµος)
– Θυλακίτιδες
– Τενοντοπάθειες
– Μυϊκές Κακώσεις
– Μυϊκούς Σπασµούς
– Διαστρέµµατα
– Κατάγµατα, αρθροπλαστικές, κτλ.

ΧΡΟΝΙΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ:

– Οστεοαρθρίτιδα
– Πόνοι µέσης
– Αυχενικό Σύνδροµο
– Trigger points
– Λεµφοιδήµατα

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ:

– Αθλητική προετοιµασία (αύξηση αιµατικής ροής, ζέσταµα µυών, κτλ)
– Αποθεραπεία (αποµάκρυνση οιδήµατος, αύξηση φλεβικής επιστροφής, αποµάκρυνση µεταβολικών παραγώγων, κ.α.)

Η θεραπεία INDIBA®activ χρησιµοποιείται από κορυφαίους αθλητές σε όλο τον κόσµο για την αποκατάσταση και αποθεραπεία τους, όπως είναι οι Rafael Nadal, Asafa Powell, Joaquim Rodríguez, Chena Martinez, Victor de Corral, Adam Raga, ποδηλατική οµάδα Astana UCI Pro Tour κ.ά.

LASER ΥΨΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ (HIGH-INTENSITY LASER)

Νέας γενιάς τεχνολογία Laser στη θεραπεία των εκφυλιστικών και φλεγµονωδών παθήσεων.

Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΩΝ LASER

Μέγιστη ισχύς 50 φορές µεγαλύτερη από µια συµβατή θεραπεία Laser
Βαθύτερη διείσδυση
Ανώτερο θεραπευτικό αποτέλεσµα
Μικρότερος χρόνος αποκατάστασης
Μέγιστη ασφάλεια

Ο συνδυασµός βιοδιέγερσης και φωτοµηχανικής διέγερσης, προσφέρει µία µοναδική θεραπεία στον ανθρώπινο οργανισµό τόσο σε κυτταρικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο ιστού.

Η ακτίνα του High Intensity Laser παρέχει µία ισχυρή, µη-ερεθιστική µορφή ενέργειας για γρήγορη επούλωση του βιολογικού ιστού και άµεση ανακούφιση από τον πόνοι.

Είναι µια γρήγορη και αποτελεσµατική µέθοδος θεραπείας χωρίς παρενέργειες και µπορεί να εφαρµοστεί µε ασφάλεια σε οποιοδήποτε σηµείο του σώµατος καλύπτοντας ένα ευρύ φάσµα κλινικών ενδείξεων από µυϊκούς τραυµατισµούς και τενοντοπάθειες, µέχρι και εκφυλιστικές αρθροπάθειες.

ΟΙ ΠΙΟ ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

– Πόνος στη µέση (οσφυαλγία, οσφυοϊσχιαλγία)
– Κήλη µεσοσπονδύλιου δίσκου
– Αυχενικό σύνδροµο